Son haftalarda Silent Hill 2’nin yeniden yapımıyla övgüler toplayan Bloober Team geliştiricilerinden geçmişteki oyunlara dair yeni açıklamalar geldi. Bir röportaj sırasında gelen bu yanıtlar, stüdyonun geçmişteki oyunlarından aldıkları dersleri ve zamanla geçirdikleri “evrimi” konu alıyor. Görünen o ki Bloober, daha önce yaptığı korku oyunlarına gelen karışık yorumların farkında ve yine öyle görünüyor ki kendi stüdyo kimliklerini buldular.
Bloober Team’in direktörlerinden geçmiş oyunlara atıf
GameSpot ile yapılan röportajda Silent Hill 2 geliştiricileri önceki oyunlarını biraz sert şekilde eleştirdi. Stüdyonun yönetmenlerinden Jacek Zieba “Kendi nişimizi bulmak istedik ve bence bulduk, şu anda bununla evriliyoruz” ifadelerini kullandı. Son yılların başarılı psikolojik korku oyunlarından birisi olmayı başaran Silent Hill 2 ile stüdyonun yeni imzasını bulduğu ve buradan devam edeceği vurgulanıyor.
Ayrıca Jacek Zieba, sözlerine şunları da ekledi: “Bunun nasıl olduğu ise daha karmaşık, ama aynı zamanda organik şekilde gerçekleşiyor. Layers of Fear’da (2016) olduğu gibi stüdyodaki insanlar ‘Tamam, daha önce bazı berbat oyunlar yaptık, ama gelişebiliriz’ diyorlardı.”
Stüdyonun eş yönetmenlerinden birisi olan Wojciech Piejko da “Korkuyu seven bir ekip topladık. Bu yüzden bizim için -farklı türlere- geçmek kolay olmayacaktı ve bunu istemiyorduk” diye ekledi.
Bloober Team, yakın zamanda üçüncü şahıs bir korku oyunu olacak Cronos: The New Dawn’ı duyurdu. Silent Hill 2 ile eleştirmenlerle birlikte oyuncuların da beğenisini toplayan stüdyo, görünen o ki çalışan formülün üzerinden devam etmek istiyor.
Silent Hill 2’yi ekibimizden İdil Barbaros incelemiş ve oyun için uzun bir inceleme yayımlamıştı. Dilerseniz incelememizi de okuyabilirsiniz. Ayrıca siz de Silent Hill 2 hakkındaki görüşlerinizi yorumlar kısmında paylaşabilirsiniz.