Dead By Daylight Yama Notları: 6.7.1 Güncellemesi Yayımlandı

Atarita'da reklam ve sponsorlu içerikler açıkça belirtilmiştir. Bunun dışındaki hiçbir içerik ticari bir ortaklık sonucunda hazırlanmamıştır. Bkz: Editöryel Standartlar

Paylaş

En çok oynanan co-op hayatta kalma korku oyunlarından birisi olan Dead By Daylight için yeni bir güncelleme yayımlandı. 6.7.1 güncellemesi içerisinde birçok oyun içi hata ve karakter düzenlemeleri yapıldı. İşte merak edilen Dead By Daylight yama notları;

Dead By Daylight yama notları

Behaviour Interactive tarafından geliştirilen ve 2016 senesinde yayımlanan Dead By Daylight, oyuncuların oynamayı sevdiği bir korku oyunu olarak biliniyor. 4 kişinin bir olduğu ve diğer bir kişinin düşman olduğu hayatta kalma-korku oyunu Dead By Daylight için dün gece saatlerinde bir güncelleme yayımlandı. 6.7.1 yaması içerisinde hata çözümleri, karakterler, animasyonlar ve çevre detayları konusunda değişiklikler yapıldı. Dead By Daylight yama notlarından en önemli detaylar şu şekilde;

Dead By Daylight yama notları
Dead By Daylight yama notları

Botlar:

  • Botlar hem The Mastermind’s Uroboros Infection tarafından enfekte olduklarında hem de birbirlerine İlk Yardım Spreyleri püskürtmeye çalıştıklarında artık kavga etmiyorlar.
  • The Dredge‘e karşı oynarken, botların dolapları kilitleme olasılığı artık daha yüksek.

Karakterler:

  • The Oni’de Giriş Kamerası, Mori ve Skor Ekranı sırasında görsel efekt sorunları artık oluşmuyor.
  • Belirli kilitli Kozmetikler arasında geçiş yaparken artık duman VFX’i görünmüyor.
  • Kafatası Tüccarı bir Paleti yok ettiğinde, animasyonu belirtildiği gibi oynatılır.
  • El Feneri ışığı gizlendiğinde artık The Wraith’in vücudu tarafından engellenmiyor.
  • Avcı karakterin ‘Gece Baykuşu‘ özelleştirme seti ile donanmışken, paletleri ve jeneratörleri kırmak için tekmeleme animasyonunun dengelenmesi sorunu düzeltildi.
  • The Knight’s Guardia Compania ile bir Survivor’a vurmak, Play with Your Food jetonlarını artık doğru bir şekilde sıfırlıyor.

Çevre:

  • Blackwater Swamp’ın Pale Rose haritasında, Pale Rose’un teknesinin merdivenlerinde bir çökme sorununun olduğu durum düzeltildi.
  • The MacMillan Estate Groaning Storehouse haritasında, düşmanın bodruma giden merdivenlerden erişimi engelleyebileceği bir sorun düzeltildi.

Bölüm tasarımı:

  • Hemşire artık Raccoon Şehri Polis Karakolu haritasında sınırların dışına ışınlanamıyor.
  • Red Forest Realm’deki çoklu çökme sorunları düzeltildi.
  • Peder Campbell Şapeli’ndeki zombiler artık korkuluklara takılıp kalmıyor.
  • Zombiler artık Temple of Purgation’da takılıp kalmayacak.
  • Zombiler artık Dead Dawg Saloon’da takılıp kalmayacak.
  • Gas Heaven’da Benzin İstasyonunun etrafına sis ekleyen sorun düzeltildi.
  • Demogorgon artık Gas Heaven’da metal yığınların üzerine atlayamaz.
  • Zombiler artık Haddonfireld’de arabalar arasında gezinebilir.
  • Zombiler artık Temple of Purgation’da daha iyi dolaşıyor.
  • The Nightmare’s Dream Snares artık Suffocation Pit’teki madenin duvarlarına yerleştirilemeyecek.
  • Oyuncuların RPD haritasının batı kanadındaki bodrum katında bloke olmasına neden olan bir sorun giderildi.

Bu ve bunlar gibi birçok güncelleme notuna ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Atakan Gümrükçüoğlu
Atakan Gümrükçüoğlu
Babadan gelme video oyun tutkunluğumun önüne geçemiyor, yazdıkça yazıyor ve en sonunda tekrar oyun oynuyorum. Fighting Force ile başlayan maceram günümüz popülaritesine kadar uzanıyor...

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

Daha Fazla Atarita

Oyun Gündemi: