Diablo IV İçin Beklenen Büyük Güncelleme Geldi: İşte Yama Notları!

Atarita'da reklam ve sponsorlu içerikler açıkça belirtilmiştir. Bunun dışındaki hiçbir içerik ticari bir ortaklık sonucunda hazırlanmamıştır. Bkz: Editöryel Standartlar

Paylaş

Diablo 4 yama notları bu sefer herkesin yüzünü güldürecek. Oyun için geçtiğimiz Campfire etkinliği sırasında müjdesi verilen ilk büyük güncelleme yayınlandı. Toplamda 250 MB boyutunda olan güncellemede birçok görevde ve etkinlikte meydana gelen sorunlar düzeltildiği gibi beklenen onlarca özellik de oyuna eklendi. Diablo IV için gelen ilk büyük güncelleme özellikle zindan dönmeyi seven oyuncuların yüzünü fazlasıyla güldürecek.

Diablo 4 yama notları: 1.0.3 yaması yayınlandı

Diablo 4’te kasılmak belirli bir seviyeden sonra oyuncular için baş belası konumuna gelse de yeni güncelleme ile bu sorunun da belirli bir aşamada çözülmesi bekleniyor. Diablo 4 yama notları arasında özellikle kâbus zindanlarındaki tecrübe kazanımına odaklanan ve ayrıca oyundaki birçok hatanın çözüldüğünü belirten satırlar gözümüze çarpıyor.

Diablo 4 yama notlarında öne çıkanlar şu şekilde:

  • Kâbus zindanlarını tamamlamanın tecrübe kazanımı gözle görülür şekilde artırıldı.
  • Kâbus zindanlarında canavarları öldürürken kazanılan tecrübe gözle görülür şekilde artırıldı.
  • Cehennem Dalgaları sandıkları açıldıklarında kazandırdıkları tecrübe önemli ölçüde artırıldı.
  • Fısıltı Ağacı etkinliklerinin kazandırdığı tecrübe oranı yükseltildi.
  • Cehennem Dalgaları sırasında ortaya çıkan boss düşmanları artık tutarlı şekilde yüksek kaliteli ganimet düşürecekler.
  • Oyuncular artık mühürlerini açtığı kâbus zindanlarına oldukları yerden ışınlanan bir portala girebilecekler.
  • Dünya bosslarını tamamlarken kazanılan ekstra ganimetler için artık seviye sınırı olmayacak.

Sınıflarda yapılan dengelemeler de oldukça detaylı

Yeni büyük güncelleme ile daha önce müjdesi verilen güçlendirmeler de oyuna dahil oluyor. Sınıf sınıf size hangi karakterlerin nasıl güçlendirildiğini açıklıyoruz. İşte sınıflar için Diablo 4 yama notları!

Diablo 4 yama notları
Diablo 4 yama notları

Barbar sınıfı için yapılan düzenlemeler

  • Lunging Strike yeteneğinin taban hasarı %30’dan %33’e yükseltildi ve üretilen Öfke 9’dan 10’a çıkarıldı.
  • Bash yeteneğinin üretilen öfkesi 10’dan 11’e çıkarıldı ve Enhanced Bash’ın güçlendirmesi %10’dan %20’ye yükseltildi.
  • Frenzy yeteneğinin taban hasarı %20’den %22’ye yükseltildi.
  • Flay yeteneğinin kanama taban hasarı %36’dan %40’a yükseltildi, üretilen Öfke de 9’dan 10’a çıkarıldı. Ek olarak Enhanced Flay’ın Savunmasız etkisi uygulama şansı da %10’dan %15’e çıkarıldı.
  • Double Swing yeteneğinin taban hasarı %36’dan %40’a yükseltildi.
  • Kick yeteneğinin bekleme süresi 17 saniyeden 13 saniyeye düşürüldü.
  • Enhanced Charge yeteneğinin geriye savrulmuş rakiplere verdiği taban hasarı %15’ten %30’a çıkarıldı.
  • Mighty Leap yeteneğinin yavaşlatma etkisi %50’den %70’e çıkarıldı.
  • Iron Skin yeteneğinin bariyeri maksimum canın %10’undan %20’sine yükseltildi.
  • Call of the Ancients’ın saldırı hızı %10’dan %20’ye yükseltildi.
  • Iron Maelstrom’un bekleme süresi 60 saniyeden 45 saniyeye düşürüldü, Prime Iron Maelstrom’un ek kritik hasar şansı %10’dan %30’a çıkarılırken kritik hasarı da %20’den %40’a yükseltildi.
  • Bounding Slam yeteneğinin taban hasarı %75’ten %112’ye yükseltildi.

Druid sınıfı için yapılan düzenlemeler

  • Earthspike yeteneğinin taban hasarı %16’dan %17’ye yükseltildi, kazanılan Ruh 10’dan 11’e çıkarıldı ve bariyer kazandırma özelliği de %4’ten %8’e yükseltildi.
  • Wind Shear yeteneğinin taban hasarı %17’den %18’e yükseltildi, kazanılan Ruh da 12’den 13’e çıkarıldı.
  • Claw yeteneğinin taban hasarı %20’den %22’ye çıkarılırken kazandırdığı Ruh 10’dan 11’e yükseldi. Aynı zamanda çifte saldırı şansı %10’dan %15’e yükseltikirken Fierce Claw taban hasarı da %10’dan %15’e yükseltildi.
  • Maul yeteneğinin taban hasarı %20’den %22’ye yükseltildi. Kazandırdığı ruh 14’ten 15’e çıktı ve Enhanced Maul Fortify da %2’den %3’e yükseltildi.
  • Lightning Storm’un süresi 4 saniyeden 6 saniyeye çıkarıldı ve Primal Lightning Storm’un sabitleme şansı %8’den %12’ye yükseltildi.
  • Shred yeteneğinin üçüncü saldırısının hasarı %60’tan %70’e yükseltilirken iyileştirme oranı maksimum canın %1’inden %2’sine çıkarıldı. Ek olarak Raging Shred’in taban hasarı %51’den %70’e yükseltildi ve ek kritik vuruş hasarı da %20’den %30’a çıkarıldı.
  • Wolves adındaki yoldaş yeteneğinin bekleme süresi 14 saniyeden 11 saniyeye düştü, şanslı vuruş hasarı da %10’dan %40’a çıkarıldı.
  • Hurricane yeteneğinin taban hasarı %97.5’ten %134’e yükseltildi.
  • Rabies yeteneğinin zehir hasarı %53’ten %76’ya çıkarıldı.
  • Cataclysm’in taban hasarı %52’den %64’e yükseldi.
  • Lacerate yeteneğinin taban hasarı %400’den %460’a yükseldi.
  • Petrify yeteneğinin kritik vuruş hasarı %25’ten %30’a yükseldi.
  • Pummel yeteneğinin taban hasarı %140’tan %180’e yükseldi.

Rogue (Haydut) sınıfı için yapılan düzenlemeler

  • Invigorating Strike yeteneğinin taban hasarı %23’ten %25’e yükseltildi.
  • Blade Shift yeteneğinin taban hasarı %15’ten %16’ya yükseldi.
  • Heartseeker yeteneğinin taban hasarı %22’den %24’e yükselirken Primary Heartseeker’ın hasarı da %30’dan %75’e çıkarıldı.
  • Forceful Arrow yeteneğinin taban hasarı %20’den %22’ye çıkarıldı.
  • Barrage yeteneğinin hasarı %20’den %22’ye çıkarıldı.
  • Caltrops yeteneğinin dondurma etkisi %20’den %25’e yükseltildi.
  • Smoke Grenade yeteneğinin bekleme süresi 15 saniyeden 13 saniyeye düşürüldü.
  • Rain of Arrows yeteneğinin bekleme süresi 60 saniyeden 55 saniyeye düşürüldü.
  • Prime Rain Arrows’un aşılama gücü %20’den %30’a çıkarıldı.
  • Volley yeteneğinin taban hasarı %70’ten %105’e yükseldi.

Necromancer (Ölüm Büyücüsü) sınıfı için yapılan düzenlemeler

  • Reap yeteneğinin hasarı %12’den %13’e yükseldi.
  • Acolyte Reaps’ın cesetler arasındaki bekleme süresi 5 saniyeden 4 saniyeye düşürüldü.
  • Decompose yeteneğinin taban hasarı %30’dan %33’e yükseltildi ve kazanılan kaynak 7’den 8’e çıkarıldı. Ek olarak cesetlerin oluşma sıklığı 2,5 saniyeden 2 saniyeye düşürüldü.
  • Hemorrhage yeteneğinin taban hasarı %25’ten %27’ye yükselirken kazanılan kaynak 8’den 9’a çıkarıldı.
  • Bone Splinters yeteneğinin taban hasarı %8’den %9’a yükseltildi. Kazanılan kaynak da 6’dan 7’ye çıkarıldı.
  • Sever yeteneğinin taban hasarı %63’ten %66’ya çıkarıldı ve Enhanced Sever’ın dönüş taban hasarı %25’ten %40’a yükseltildi.
  • Blood Lance yeteneğinin aşırı güçlenme gereksinimi 8’den 6 çağırmaya düşürüldü.
  • Bone Prison’un bekleme süresi 20 saniyeden 18 saniyeye düşürülürken Dreadful Bone Prison’un bariyeri de %5’ten %8’e yükseltildi.
  • Iron Maiden yeteneğinin taban hasarı %10’dan %20’ye yükseltildi ve Horrid Iron Maiden’ın hasar artırması %15’ten %20’ye çıkarıldı.
  • Corpse Tendrils yeteneğinin bir Blood Orb çağırma şansı %30’dan %35’e yükseltildi.
  • Bone Spikes yeteneğinin taban hasarı %80’den %120’ye yükseltildi.
  • Raise Skeleton and Golem ile çağırılan iskelet ve golemler artık doğrudan lanetli hedeflere saldıracaklar.

Sorcerer (Büyücü) sınıfı için yapılan düzenlemeler

  • Spark yeteneğinin taban hasarı %8’den %10’a çıkarıldı. Enhanced Spark’ın hasarı da %5.6’dan %7’ye yükseltilirken Flickering Spark olma şansı %3’ten %4’e çıkarıldı.
  • Frostbolt yeteneğinin taban hasarı %35’ten %38’e yükseltildi.
  • Firebolt yetenğinin yakma hasarı %40’tan %44’e çıkarıldı.
  • Charged Bolt yeteneğinin hasarı %28’den %30’a yükseltildi.
  • Incinerate yeteneğinin taban hasarı %49’dan %54’e çıkarıldı. Enhanced Incinerate’in hasarı %15’ten %25’e çıkarılırken Greater Incinerate’in sabitleme gereksinimi artık 4’ten 3 saniyeye düşürülmüş durumda.
  • Fireball yeteneğinin mana tüketimi 40’tan 35’e çekildi.
  • Frozen Orb yeteneğinin taban hasarı %32’den %36’ya yükseldi. Patlamasının taban hasarı da %29’dan %34’e çıkarıldı. Ek olarak Greater Frozen Orb’un savunmasız etkisi uygulama şansı %25’ten %30’a yükseltildi.
  • Blizzard yeteneğinin taban hasarı %120’den %130’a çıkarıldı.
  • Ice Blades yeteneğinin savunmasız etkisi uygulama şansı %120’den %130’a yükseltildi.
  • Lightning Spear yeteneğinin maksimum hasar bonusu %100’den %160’a yükseltildi.
  • Crackling Energy yeteneğinin taban hasarı %15’ten %20’ye yükseltildi.
  • Freezing Woke yeteneğinin taban hasarı %60’tan %110’a yükseltildi.

Diablo 4 yama notları bu şekildeydi ve büyük oranda Druid ve Barbar sınıflarını oynayanların işine yaramış gibi görünüyor. Görevler ve oyundaki düzeltilen hatalarla ilgili tüm detayları da Blizzard’ın resmi web sitesi üzerinden okuyabilirsiniz.

    Alparslan Gürlek
    Alparslan Gürlek
    Oyunların yeni yeni yaygınlaştığı dönemlerde bir çocuk olarak video oyunlarıyla ilk bakışta aşk yaşadım. Age of Empires II ile başlayan yolculuk, kendi oyunumu yapmaya kadar ilerledi. Hala oyun sektöründeyim ve hala o ilk kez Age of Empires II oynayan çocuğun tutkusunu taşıyorum.

    0 Yorum
    Eskiler
    En Yeniler Beğenilenler
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Daha Fazla Atarita

    Oyun Gündemi: