Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, Yalnızca PC’de 60 FPS Çalışacak

Atarita'da reklam ve sponsorlu içerikler açıkça belirtilmiştir. Bunun dışındaki hiçbir içerik ticari bir ortaklık sonucunda hazırlanmamıştır. Bkz: Editöryel Standartlar

Paylaş

Yeni nesil konsollar, yeni nesil oyunları yüksek kare hızlarında çalışmakta güçlük çekiyor. İlk kez 2020’de piyasaya sürüldüklerinden bu yana bu konu hakkında eleştiriler gelmeye devam ediyor. Ülkemizde satışa sunulmayan Dragon Age: The Veilguard’ın ardından şimdi de çıkması beklenen bir diğer oyun hakkında yeni bilgiler geldi. Metal Gear Solid Delta: Snake Eater adındaki yeniden yapım, yalnızca PC’de 60 FPS kare hızını görebilecek.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater’ı 60 FPS oynayabilmek için tek seçeneğiniz bir PC sahibi olmak

DSO Gaming‘in haberine göre Konami tarafından yapılan açıklamada, beklenen yeniden yapım için teknik detaylar paylaşıldı. Konsollarda her oyun gibi iki farklı grafik moduna sahip olacak Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, kalite modunda 4K/30 FPS çalışacak ve performans modunda ise 1080p’de daha yüksek kare hızlarıyla çalışacağı belirtiliyor. Ancak performans modu için 60 FPS ibaresi yer almıyor. Tahminlere göre geliştirici ekip, performans modunu 40 FPS’e kilitleyebilir.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater PC'de 60 FPS çalışacak.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater yalnızca PC’de 60 FPS çalışacak.

Geçen yıl mayıs ayında duyurulan Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, Unreal Engine 5 ile geliştiriliyor. Bu oyun motoru teknolojisini kullanan birçok oyun PC’de optimizasyon problemleriyle yüzleşmişti ve konsol performansları da hep sınırlıydı. Yeni nesil konsollar ile birlikte popülerliği iyice yükselen UE5, oyuncular tarafında bu yıl pek iyi yankılar uyandırmayı başaramıyor.

Öte yandan PC’de Nvidia DLSS ve AMD FSR gibi teknolojiler ile 60 FPS ve daha yüksek kare hızlarına çoğu oyunda ulaşılabiliyor. Ekran kartı üreticilerinin geliştirdiği yapay zeka destekli kare üretme teknolojileriyle, iş bambaşka bir boyuta da taşınabiliyor. Ancak konsol tarafında, bunların kullanımına yönelik sınırlamalar mevcut olduğundan 60 FPS kare hızına kilitli şekilde çalışan oyunların sayısı gün geçtikçe düşüyor.

Oyun için henüz resmî sistem gereksinimleri ve çıkış tarihi tarafında herhangi bir bilgi bulunmuyor.

Alparslan Gürlek
Alparslan Gürlek
Oyunların yeni yeni yaygınlaştığı dönemlerde bir çocuk olarak video oyunlarıyla ilk bakışta aşk yaşadım. Age of Empires II ile başlayan yolculuk, kendi oyunumu yapmaya kadar ilerledi. Hala oyun sektöründeyim ve hala o ilk kez Age of Empires II oynayan çocuğun tutkusunu taşıyorum.

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

Daha Fazla Atarita

Oyun Gündemi: