The Last Of Us Part I Yama Notları: v1.0.4 Yamasında Neler Var?

Atarita'da reklam ve sponsorlu içerikler açıkça belirtilmiştir. Bunun dışındaki hiçbir içerik ticari bir ortaklık sonucunda hazırlanmamıştır. Bkz: Editöryel Standartlar

Paylaş

PC tarafına gelen fakat beklenildiği gibi çıkış başarısı yakalayamayan The Last of Us Part I için güncelleme çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Son yapılan güncelleme ile sorunların büyük oranda giderileceği tahmin ediliyor.

The Last of Us Part I yamasında neler var?

26 Nisan akşam saatlerinde kullanıcılara sunulan yama içerisinde birçok hata düzeltme güncellemesi yer alıyor. Sorunlar ile boğuşan oyunun CPU kullanımını azalttığını söyleyebiliriz. Ayrıca grafik güncelleştirmelerinin yanı sıra bazı oyun içi hataların da giderildiği ifade ediliyor. The Last of Us Part I yama notlarına geçmeden önce “The Last of Us Part I PC’de neden bu kadar sorunlu çıktı?” diye merak eden okurlarımız için hazırladığımız yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

Last Of Us Part I Yama
The Last Of Us Part I

Ayrıca oyunun incelemesine ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz. Şimdi ise The Last of Us Part I yama notlarının en can alıcı noktalarına değinelim;

  • Oyun boyunca optimize edilmiş CPU ve GPU kullanımı.
  • Oyun içi düşük ve orta ayarlarda iyileştirilmiş doku doğruluğu ve çözünürlük.
  • Oyun içi düşük grafik ayarında geliştirilmiş grafik doğruluğu (özellikle su yüzeyleri artık siyah görünmüyor).
  • Gölgelendirici oluşturma sırasında meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • Ana Menüden çıkarken meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • Savaştan sonra ölünce meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • Oyuncuların ilk açılışta yükleme için daha uzun bekleme süreleri yaşamalarına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Oyunu yeniden başlatırken gölgelendirici yükleme uyarısının görünmemesi sorunu giderildi.
  • Klavye ve fareyi kullanırken aşağı doğru nişan almanın kamera hassasiyetini artırabilmesi sorunu düzeltildi.
  • Kritik bir yükleme sırasında ara sahneleri atlamanın oyunun takılmasına neden olabilmesi sorunu düzeltildi.
  • Grafik menüsüne daha iyi açıklamalar eklendi ve ayar sekmeleri düzenlendi.
  • HUD menüsünde oyuncuların performans istatistiklerini aynı anda kilitlemesi ve kilidini açması için bir seçenek eklendi
  • Oyuna doku akış hızı eklendi ve güncellendi.
  • VRAM çubuğu daha doğru görüntülenecek şekilde güncellendi.

AMD:

  • X3D çekirdekleriyle sınırlı olan AMD CPU‘larda meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • AMD GPU’larda dokuların yanlış işlenebileceği bir sorun düzeltildi.

Steam:

  • Diğer tüm başarıları elde etmenize rağmen “It Can’t Be For Nothing” başarısının çalışmaması sorunu giderildi.
Atakan Gümrükçüoğlu
Atakan Gümrükçüoğlu
Babadan gelme video oyun tutkunluğumun önüne geçemiyor, yazdıkça yazıyor ve en sonunda tekrar oyun oynuyorum. Fighting Force ile başlayan maceram günümüz popülaritesine kadar uzanıyor...

0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

Daha Fazla Atarita

Oyun Gündemi: